donderdag 18 april 2013

Pokemon Nail Art !

Heeeeeyyy little and big people :)

(Sorry dat het niet in kleur is om het wat duidelijker te maken, maar ik kan het opeens niet meer veranderen, de grootte van de lettertype, de kleur, de dikte, niks meer behalve de afbeeldingen die kunnen wel gewoon. Ik weet nu nog niet wat het probleem is, maar we zullen het zo snel mogelijk oplossen en de volgende page is in kleur)

Hopelijk zijn jullie benieuwd naar het volgende onderwerp, want dit is weer eens wat anders !
Deze keer gaat het over Pokemon Nail Art !!!!!!!

Ik was aan het kijken op google naar leuke nail arts en toen kwam ik een paar pokemons tegen. En die vond ik wel heel leuk, ook al kan ik ze zelf niet maken hahaha, daarom wou ik even een paar afbeeldingen laten zien en weten wat jullie er van vinden en misschien welke ik binnenkort moet proberen te maken :)




 
Zo als je ziet kun je er alles mee combineren!
 
Hopelijk hebben jullie nu zin om binnenkort pokemon nails te maken, zo 'ja' stuur dan een foto naar onze twitter account (@lovelynailarts). Ik ben heel benieuwd naar jullie resultaten :)
 
SUCCESS and have fun !!
 
xoxo
Lovelynailarts
 

Geen opmerkingen: